2011. május 25., szerda

Nikon Coolpix P90 digitális fényképezőgép * teljes * ÚJSZERŰ!

Nikon Coolpix P90 digitális fényképezőgép * teljes * ÚJSZERŰ!:
Eladó az én verdefényes és teljesen működőképes Nikon Coolpix P90 digitális fényképezőgép!

A kamera mintegy 1, 5 éves, és egy ajándék. Azt általam használt szuper kicsit, mert rájöttem gyorsan, hogy nagyon aggaszt, hogy mi fénykép tehetség nélkül. Én inkább fényképet tételek ebay. ;)

Többnyire a képernyő volt a védőfólia rajta, de nem több, mert már feloldották. A kamera azonban mindig tartott a zsebében, így a hiányosságok láttam sehol (nem a lencse, a kijelző és máshol). Összességében ez egy top egység és nagyon jó állapotban van. Én jobban foglalkozni, én nem eladni őket.

A kamera értékesítik az összes tartozékával együtt. Még egy Nikon Coolpix eredeti táska, 2 GB-os memóriakártyát és egy második akkumulátort, amely vettem az összes extra kamera. A második akkumulátor nem eredeti Nikon akkumulátort, működik a tapasztalatom, de csak annyira megbízható, mint a Nikon akkumulátort. Mindent összevetve, érdemes további 40 €. MSRP van 429,00 €

Kiegészítők a kamera részletesen: táska, 2 GB-os memóriakártya, két akkumulátor, töltő, akkumulátor, TV csatlakozó kábel (nem használt), lencse tisztító kendő és kijelző, USB kábel, lencsevédő sapka, hordszíj.

Mert olvasni a részleteket a termék tulajdonságainak az interneten.

Üdvözlet! :)
Ár: 270 Ft