2011. május 31., kedd

Leica M-Elmarit ASPH. 2,8 / 21mm objektívvel, abs. menta:
Én ajánlom 21er ASPH. eladó. Az objektív a gyártását több hónapig, és ezen okból kifolyólag egy stabil befektetési.
Az objektív-ben vásárolta meg nekem, 2003-ban és Leica. A november 2009, wg. a lencse hiba, az egész objektív fej helyére egy újat. A 2010 nyarán, a lencse ismét (mint minden én lencse), hogy Schärfejustage az M9 a Leica Camera.
Én körülvevő másolatát a lencse.
Jön az összes orig. Kiegészítők, fedél, elöl / hátul, Geli, Gelideckel, tegezt, orig. Csomagolás, utasítások, Gar.Karte.
Azóta váltotta november 2009, a cél fejét egy új, régen a lencse még (kivéve a kiigazítás a helyszíni vizsgálati 2010), és ezért ajánlom, hogy olyan jó, mint az új.
A jelenlegi új ára Németországban 3600 €, de nincs kereskedője, hogy minél több, csak az USA-ban és az Egyesült Királyságban van 2 új eszközöket.
Az objektív szívesen látogatja és / vagy felgyorsult lesz.

A másik dolog Minőség: Én még mindig a régi (nagyon régi) M-4/21mm Super-Angulon, úgyhogy van egy évről-pre-elődje: a lencse nagyon éles, finom részleteket is 2,8 megoldja A, alig érzékeny a fényre és nagyon éles képet. A régi 4/21er Le kell állítanom le, hogy a 11 közel azonos minőségű, mint a 2,8 ASPH.
A Leica a termelés - hasonló a M24 / 2,8 anyagi okok miatt: a 21's volt, a termelés csak túl drága.

Ha kérdése van, kérjen!
Ár: 3000 Ft