2012. január 25., szerda

sony xperia x8 - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Adatátvitel:  bluetooth, USB, Wi-Fi
Akkumulátor készenléti idő (óra):  400
Belső memória mérete:  128 MB
Fényképező max. felbontása (Mpx):  3
Funkciók:  JAVA, MMS, 3G, e-mail kliens, rádió, zenelejátszó, fényképezőgép, hangrögzítés, videófelvétel, MP3 lejátszó, internet böngésző, naptár, ébresztő, számológép, játékok, kihangosítás, MP3 csengőhang, WMA csengőhang, AAC csengőhang, GPS navigáció!!!
Hálózati kapcsolatok:  HSUPA
Kialakítás:  érintőképernyős
Kijelző színfelbontása:  16 millió színű
Memória bővíthető:  igen
Operációs rendszer:  Android
Processzor sebessége (Mhz):  600
Szolgáltató:  T-mobile
Teljesen hibátlanul működik, egyetlen picike karc van a töltőcsatlakozó fedőlapján, lefényképeztem. A fényképen, mivel közeli felvétel, nagyobbnak látszódik, mint a valóságban, igazából szerintem fel sem tűnik. Fehér, igazi csajos színű, a szoftverje még sosem fagyott le, soha nem ejtettem le, mindig tokban hordtam. Még az eredeti képernyővédő fólia van rajta, el sem távolítottam, tehát a kijelzője is teljesen karcmentes. Májusig még van rá garancia, csak a garancialevelet még keresem....: ))) ha megtalálom, javítok a szövegen.


Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-25 13:52
. sony xperia x8 - Jelenlegi ára: 25 000 Ft