2011. április 14., csütörtök

Nikon D90 tükörreflexes fényképezőgép Body + Nikon MB-D80 elemtartó markolat

Nikon D90 tükörreflexes fényképezőgép Body + Nikon MB-D80 elemtartó markolat:
Szia,

Ajánlom itt az én Nikon D90 + Nikon Testület MB-D80 elemtartó markolat + minden eredeti tartozék, ami természetesen gyári itt!

Vettem a Nikon D90 a 2010/04/01. A D90 az én második SLR, és én még nem is gyakran használjuk.


Információk a Nikon D90

* 12,3 megapixeles CMOS-érzékelő
* Élő nézet-, nagy felbontású 7,6 cm (3 inch) LCD monitor 920.000 pixeles
* Alacsony zaj ISO 200-tól 3200 nagy fényképezőgép szerkesztési lehetőségek
* HD-Movie funkcióval motion JPEG videók rögzíthetők kivételes képminőséget a digitális tükörreflexes fényképezőgép
* Szállítási határidő: Nikon D90, USB kábel, akkumulátor, töltő, vázsapka, audio / video kábel, cipő, szíj, Okularabschluss, MB-D80 elemtartó markolat

Elolvastam csak szerető alkalommal, és az utolsó kép, hogy a következőket mondja.
Kamera: Nikon D90
Kirándulások: 2019

A test is vezet a lövés, amit találtam, nem kopás vagy karcolás vagy egyéb hibák

Kézbesítése során, mindent az eredeti csomagolást vettem.

Ha érdekel, egyszerű!
Ár: 640 EUR VB